На сьогодні вже зрозуміло, що підручників для 6 класу не буде не тільки 1 вересня, адже держказначейство так і не перерахувало кошти видавництвам. Така ситуація не є унікальною в нашій країні, адже і в мирні роки таке траплялося не раз, а сьогодні війна... Освіта не була і не є державним пріоритетом, а звідси - чимало глибоких суспільних проблем. Але про це іншим разом. Сьогодні ж думаю: чи варто цю ситуацію повернути на користь освіті? Ні для кого не є секретом якість підручників. То чи маємо за ними побиватися? Як на мене, великою проблемою є абсолютизація підручника. А що, якщо кожен учень, під керівництвом вчителя, сам створюватиме підручник, знаходитиме необхідний матеріал, опрацьовуватиме, добиратиме ілюстрації, тобто пропускатиме зміст через свою діяльність? Це може якісно змінити середню освіту, оскільки прочитати, вивчити і переказати не є завданням сучасної школи. А от вміти знаходити і правильно використовувати інформацію -- і є вмінням 21 століття. Правда, якби в МОН переглянули програми з тим, щоб відмовитися від вивчення нової теми на кожному уроці. Таким може бути вихід зі становища. Цікаво, а що про це думаєте Ви, друзі? Про те, що підручники потрібно видавати, повірте, знаю.
Немає коментарів:
Дописати коментар