9 клас мистецтво

28.02.20


Скороход Аліна Сергіївна

презентація


 

06.02.2020

   

Урок 20 Стилі кіно
Д.з. вивчити матеріал підручника, створити персонаж в стилі фентезі


Тема. жанри та стилі кіно (ПРОДОВЖЕННЯ)

Мета: продовжити знайомство учнів з жанрами кіномистецтва; розвивати естетичний смак, здатність да­вати естетичну оцінку художнім творам; виховувати інтерес та необхідність спілкування з мистецтвом.
ОБЛАДНАННЯ: відеоматеріали, ТЗН.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
I.  ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА
II.  МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Слайд 1
Оголошення теми та мети уроку.
III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ
Слайд 2
Вправа «Вірно - невірно»
Фентезі - дії відбуваються у світах, в яких живуть міфологічні істоти: ельфи, гноми, дракони, перевертні, демони, гобіти. Слайд 2 (а) (вірно)
1.                Фільм «Матриця» віднесемо до жанру комедії. Слайд 2 (б) (невірно)
2.                Жанр комедії фокусується на комп’ютерах, високих технологіях і проблемах, які виникають у суспільстві внаслідок технологічного прогрессу. Слайд 2 (в) (невірно)
3.                Ендрю  Веббер - сучасний англійський композитор, який досяг вершин визнання на ниві музичного театру. Слайд 3 (г) (вірно)
4.                Сюжет біографічного фільму «Евіта» за мюзиклом Ендрю Ллойда Веббера (1978) присвячений Сарі Брайтман – дружині композитора. Слайд 3 (д) (невірно)
5.                Актор Сільвестр Сталлоне асоціюється з бойовиками. Слайд 3 (е)  (вірно)
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Слайд 4
У 20-30-х роках у Франції на противагу комерційному кінематографу виникають напрями авангарду.
Імпресіонізм розвивався під впливом однойменного стилю живопису. Кіноімпресіоністи активно знімали не лише в павільйоні, а й на пленері. Такий недолік німого кіно, як відсутність звуку, перетворювався режисерами на перевагу, як у фільмі Луї Деллюка «Лихоманка». Без титрів можна зрозуміти, емоційно пережити зміст, адже кіномова нагадує модний тоді в літературі «потік свідомості».














Слайд 5
Син видатного художника-імпресіоніста Жан Ренуар зняв фільм «Донька води», де подібно до батька, передав красу французької природи.

Слайд 6
В авангардних фільмах жінка-режисер Жермен Дюлак спробувала створити візуальне відображення інструментальних творів, — «музики для очей»: «Платівка 927» на музику Ф. Шопена, «Арабеска» і «Тема з варіаціями» на музику К.Дебюссі.
Слайд 7
Фільм абстракціоніста Фернана Леже «Механічний балет» на музику В.Саті нагадує його картини: панує ритм абстрактних фігур без сюжету.
Перегляд фрагментів відеофільму Фернана Леже «Механічний балет»
Слайд 8
Експресіонізм у кіномистецтві започаткував знаменитий триллер Роберта Віне «Кабінет доктора Калігарі». За допомогою гротескно перебільшеної жестикуляції й міміки акторів, далеких від реальності геометризованих декорацій,
контрасту світла і темряви на екрані передано змінені стани свідомості людини, яка неадекватно сприймає дійсність. Фільм зчинив ажіотаж, викликав багато звернень до картини вже у форматі звуку, римейків, зокрема «Кабінет доктора Раміреса»
(реж. Пітер Селларс) з музикою Джона Адамса і бездоганною пластикою танцівника Михайла Баришнікова.
Слайд 9
Класичним зразком експресіонізму є також фільм «Носферату. Симфонія жаху» Фрідріха Мурнау.

Слайд 9 (а)
Чому, на вашу думку, жанр «фільм жахів», що виник у Німеччині в період між двома світовими війнами, не втрачає актуальності?
Слайд 10
Футуристичні захоплення рухом, ритмом виявилися у стрічці «Марш машин» режисера Ежена Деслава (Євгена Слабченка, українця за походженням). Він експериментує з музикою: розміщує за екраном граммофон і ставить платівки відповідно до динамічного розвитку сюжету.

Слайд 11
У стрічці «Колесо» режисер Абель Ганс використав нові прийоми ритмічного монтажу, що створює напруження в епізоді, коли машиніст вирішує пустити потяг під укіс.
У цій так званій «симфонії рейок» кінообраз перегукується зі знаковим для музичного футуризму образом потяга, створеним Артуром Онеггером у творі «Пасифік 231». Режисер прагнув «озвучити» зображення, а композитор, за його словами, «хотів передати зорове враження і насолоду рухом в суто музичній побудові».
Слайд 12

Яскравим проявом сюрреалізму в кіно став німий фільм «Андалузький пес» режисера Люїса Бунюеля і художника Сальвадора Далі.
З першого кадру, коли лезо бритви надрізає око, глядач впадав у шок. Подібні епізоди 17-хвилинного відеоряду з чудернацькими декораціями знаменитого художника-сюрреаліста нагадували низку видінь, споріднених з його живописними полотнами. На прем’ єру режисер прийшов з камінням у кишенях, щоб у разі скандалу відбитися від розлючених глядачів. Побоювання виявилися марними...
Сучасне сюрреалістичне кіно (реж. Девід Лінч, Матьє Сейлера та ін.) також балансує на межі свідомого і підсвідомого, превалюють сюжети абсурду, самотності людини у світі, містики.
Слайд 13
Після Другої світової війни в італійському кінематографі набув поширення неореалізм. Відповідно до проголошеного принципу достовірності режисери вийшли знімати фільми на вулиці. У деяких замість акторів грали робітники й селяни. Для сюжетів обирали факти з газетно хроніки. Видатні режисери Роберто Росселіні, Лукіно Вісконті, Вітторіо де Сіка реалістично втілювали незабутні образи простої людини складної долі. Показовим щодо цього є фільм «Рим – відкрите місто» (реж. Р. Росселліні).
Слайд 14
Кіномистецтво постмодернізму переосмислює стереотипи, акцент переноситься з «людського змісту» на формальні складові – на багаторівневий текст. Постмодерн заперечує традиційні цінності, культивує гру, позбавлену сенсу.
Поширюється цитування, асоціативні посилання на інші фільми, стилізація. Виникає інтерес до трюків, пародій, римейків. Естетичний популізм змішує елементи високої й популярної культури, жанри й стилі. Прикладами постмодернізму в кіно є комедія «Кримінальне чтиво» Квентіна Тарантіно, що отримала головну нагороду Каннського кінофестивалю (1994), премію «Оскар» за кращий сценарій і ще понад 40 призів на різних кінооглядах, а також драматичний
фільм «Вавилон» режисера Алехандро Гонсалеса Іньярріту, який також став володарем численних міжнародних нагород.

VПЕРЕВІРКА ЗАСВОЄНИХ ЗНАНЬ
Слайд 15
1. Назвіть основні жанри кіно та їхні особливості.
2. Які музичні фільми увійшли до скарбниці світового кіномистецтва?
3. Які мистецькі стилі знайшли відображення в кінематографі?
VI.   ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Слайд 16
Скласти Топ – 5 найкращих фільмів у різних жанрах.









https://vseosvita.ua/library/konspekt-uroku-mistectva-9-klas-z-temi-zanri-kino-64049.html

30.01.2019


урок 19 


ТЕМА: Види і жанри кіно. Створення кінопроектів.

МЕТА: 1) формувати комплекс ключових міжпредметних компетентностей у процесі опанування теми про види і жанри кіномистецтва; розглянути складові кінематографу, визначити основні елементи художньо-образної мови кінематографічного мистецтва; надати знання про специфіку мистецтва кіно, розкриваючи його особливості;

2) розвивати вміння класифікувати кіно за видами (документальне, анімаційне, художнє), жанрами (мелодрама, комедія, фантастика, пригоди, детектив і т.д.), орієнтуватись у знаннях кінозасобів та спецефектів, висловлювати власні враження під час спілкування з творами цього виду мистецтва, використовуючи спеціальну мистецьку термінологію; розвивати творчі здібності у створенні власного кінопроекту;

3) виховувати ціннісно-світоглядні орієнтації у сфері кіномистецтва, потреби у творчому самовираженні та естетичному самовдосконаленні

Наскрізна змістовна лінія: «Громадянська відповідальність»

ОБЛАДНАННЯ: комп’ютер, медіапроектор, підручник «Мистецтво» для 9 класу (автор: О.В.Гайдамака; Київ «Генеза», 2017), мультимедійна презентація, фортепіано, простери фільмів, малюнки учнів

ТИП УРОКУ: комбінований
ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ: колективно-групова робота.
МЕТОДИ: аудіовізуальний, пошуковий, комплексний вплив мистецтва, художня драматургія, діалог культур
ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ: навчитись розрізняти види і жанри кіно, вміти критично мислити і творчо працювати
ХІД УРОКУ:
Зануритися у кіно – те саме, що повернутися в лоно матері: ти сидиш у темряві й чекаєш, коли з’явиться на екрані життя.
Федеріко Фелліні (слайд 1)
I. Організаційний етап
(Привітання.Оголошення теми і мети уроку)
Актуалізація опорних знань.
Вступне слово вчителя.
Кінематограф як вид мистецтва відрізняється від інших своєю синтетичністю. У ньому синтезовані естетичні якості літератури, театру, образотворчого мистецтва, фотографії, музики, досягнень в сфері оптики, механіки, хімії, фізіології. Популярність кінематографа полягає у властивій тільки йому сукупності та багатоманітності виразних засобів. Яка різниця між кіномистецтвом і кіноіндустрією?
Кіно, зародившись на рубежі ХІХ-XX століть, виникло під впливом потреби суспільства осмислити свою історію, життя та діяльність розвивалось у руслі культури XX століття, тому його стилі та напрямки відповідають основним стилям мистецтва XX століття.
ІІ. Мотивація навчання.
Як класифікується кіно за видами? (відповіді учнів)
Кіномистецтво історично поділяється на такі види:
  • художній (ігровий) кінематограф, який реалізує засобами виконавчої творчості задум кінодраматичного твору, чи адаптованого твору поезії чи прози;
  • документальний, який є особливим видом образної публіцистики;
  • мультиплікація чи анімація, що оживляють графічні та лялькові персонажі;
  • науково-популярний кінематограф, який використовує засоби всіх трьох жанрів для популяризації знань.
Які складові кінематографу? Які спецефекти використовують у кіно?
Які існують жанри ігрового кіно?
На уроці ми з’ясуємо ці питання, будемо працювати у групах і в парах, визначаючи жанри кадрів з кінострічок, відгадуючи саундтреки до фільмів, а також 3 ваші групи продемонструють фрагменти фільмів, які підготували самостійно.
ІІІ. Етап засвоєння нових знань.
Загальноприйнятим фактом є те, що батьками кінематографу є брати Люм’єри з Франції, а дата його народження – 28 грудня 1895 року. Проте паралельно з цим відкриттям механік Одеського університету Йосип Тимченко (нар. В Харкові) створив кіноапарат та кінопроектор ще у 1893 році.
Одним з головних основоположників кіно як самостійного виду мистецтва став директор театру в Парижі Жорж Мельес. Він першим знімав фільми за сценаріями. Вже з 20-х років ХХ ст. зявились кольорові фільми, у 1927 році кіно «заговорило» (»Співак джазу» Е.Джолсона).
У 50-х роках розробка і впровадження магнітного запису і відтворення звуку, а також створення і освоєння нових видів кінематографа (панорамного, стереоскопічного, поліекранного і ін.) привели до значного підвищення якості показу фільмів, і стали говорити про «ефект присутності» глядача. Враження посилювалося стереофонічним відтворенням звуку, що дозволяв створювати «просторову звукову перспективу».
На початку XXI століття, з розвитком цифрових технологій запису зображення, з'явилося поняття «цифровий кінематограф». Під цим терміном розуміють нову технологію фільмовиробництва, що дозволяє обходитися без використання кіноплівки. У цифровому кіно зйомка, обробка, монтаж і демонстрація фільму відбуваються за допомогою цифрового обладнання. Вихідний матеріал записується за допомогою цифрової кінокамери прямо на цифровий носій даних. У цьому випадку звичайний кінопроектор замінюється цифровим. Частина копій фільму друкується на кіноплівці за допомогою фільм-рекордера.Сучасні цифрові камери забезпечують дуже високі можливості зображення, якісну передачу кольору і найширший, недоступний до недавнього часу, спектр маніпуляцій з колірною гамою зображення. Цифрові технології також надають великі можливості для використання відеографіки і спецефектів у кіно.
Окремим видом кіномистецтва є документальне (неігрове) кіно. Документальним називається фільм, в основу якого лягли зйомки справжніх подій і осіб. Реконструкції справжніх подій не належать до документального кіно. Перші документальні зйомки були зроблені ще при зародженні кінематографа. В даний час документальне кіно міцно увійшло в кіномистецтво всього світу і часто транслюється по телебаченню.
Темою для документальних фільмів найчастіше стають цікаві події, культурні явища, наукові факти і гіпотези, а також знамениті персони й співтовариства. Майстри цього виду кінотворчості нерідко піднімалися до серйозних філософських узагальнень у своїх творах.
Офіційною датою народження мультиплікації вважається 20 липня 1877 року – це рік створення праксиноскопу, за допомогою якого демонструвались мальовані мультфильми тривалістю від 5 до 15 хвилин. Вчені і винахідники використовували для відтворення на екрані зображень, що рухались внаслідок обертання диска чи стрічки з малюнками, систему дзеркал і джерело світла  ліхтар. Першим мультиплікатором вважають французького інженера-самоука Еміля Рейно.
Засновником американської мультипликації є голівудський актор Уолт Дісней. Автор першого лялькового мультфільма – Олександр Ширяєв – балетмейстер Маріїнського театру. Перші мультиплікаційні фільми в Україні з'явилися у 1927 році у центральній мультиплікаційній майстерні в Одесі: В. Левандовський поставив «Казку про солом'яного бичка», поклавши в основу сценарію сюжет популярної казки.
Види мультиплікації (анімації):
  • графічна (мальована) анімація — класичний вид анімації, де об'єкти малюються вручну (сьогодні часто переносять малюнки на комп'ютер). Спершу мальовані фільми були орієнтовані на дорослу аудиторію. Зміни в цій сфері відбулися в 30-ті рр. ХХ ст. Засновник російської мальованої анімації — І. Іванов-Вано («Зимова казка», 1945, «Казка про мертву царівну та сімох богатирів», 1951). В. Котьоночкіну належать твори «Ну, постривай!», «Незвичайний матч», «Сліди на асфальті», «Пісня про юного барабанщика», 1972). Ю. Норштейн — автор казок «Лисиця і заєць», 1973, «Чапля і журавель», 1974, «Їжачок в тумані», 1975).
  • об'ємна (матеріальна) анімація — об'єкти є окремими елементами матеріального світу (лялька, пластилін, витинанка, сіль[3] або пісок, голки тощо). Діючими особами можуть бути цвяхи, сірники (фільми Е. Коля, Х. Парса).
  • пластилінова анімація, що створюється шляхом покадрової зйомки пластилінових об’єктів з модифікацією у проміжках між кадрами («Падал прошлогоний снег»);
  • лялькова анімація, винахідником якої є В. Старевич (1912) — «Прекрасна Люконада, або війна Рогачів з Вусачами», «Місце кінематографічного оператора», «Чотири чорти».
  • сипка анімація, в якій пісок, кава чи сіль тонкими шарами наноситься на скло; за допомогою діапроектора чи світлової дошки зображення, що утворюється, можна передавати на екран;
  • перекладна анімація посідає проміжне місце між мальованою та об'ємною. Ляльки рухаються не в тримірному просторі, а тільки в площині екрану — горизонтально й вертикально (І. Гурвич «Як жінки чоловіків продавали», А. Крижанівський «Жив-був Козявін», 1955, «Скляна гармоніка», 1958)
  • голчастий екран — анімація, що досягається за допомогою переміщення шпильок з голівками. Винахідник — гравер А. Алексєєв («Ніч на Лисій горі», 1933, «Картинки з виставки», 1972).
  • тіньова анімація — першовідкривачем вважають Л. Рейнегера («Пригоди принца Ахмета»).
  • комп'ютерна анімація — вид анімації, в якому об'єкти створюються з допомогою комп'ютерних засобів.
  • 3-d анімація;
Ігровий (художній) фільм – твір, що має в основі сюжет, втілений у сценарії та
інтерпретується режисером, який створюється за допомогою акторської гри,
операторського і інших мистецтв.
Ігрове кіномистецтво має велику кількість кіножанрів.
У кіно немає єдиного загальноприйнятого набору жанрів (як, наприклад, у
живописі), за яким можна було б точно класифікувати всі кінофільми. Крім
того, більшість художніх кінофільмів можна сміло віднести до більш ніж
одного жанру.
Робота в малих группах (обробка матеріалу про жанри ігрового кіно):
Екшн ілюструє відому тезу "добро повинне бути з кулаками".
Фільми цього жанру найчастіше не мають складний сюжет. Головний герой звичайно зіштовхується зі злом у найочевиднішому його прояві: злочин,
корупція, тероризм, убивство. Не знаходячи іншого виходу, головний герой
вирішує вдатися до насильства. У результаті знищенню піддаються десятки,
а іноді й сотні лиходіїв. "Хепі енд" (англ. 
happy end – щасливий кінець)
–неодмінний атрибут екшену, зло повинне бути покаране.
 Вестерн – у класичних фільмах цього жанру дія відбувається на дикому
Заході Америки в 
XIX столітті. Конфлікт звичайно розвертається між
бандою злочинців, представниками влади й мисливцями за нагородою (англ.
bounty hunter). Як і у звичайному екшн-фільмі, конфлікт вирішується
насильством зі стріляниною. Вестерни просочені атмосферою волі й
незалежності, характерної для заходу Сполучених Штатів.
 Гангстерський фільм – дія фільмів цього піджанру найчастіше
відбувається в США в 1930-і роки – під час розквіту гангстерських
угруповань. "Розбирання" між гангстерами і є основою сюжету таких
фільмів.
 
Фільм з бойовими мистецтвами – фільми цього піджанру сюжетно мало
відрізняються від звичайних фільмів жанру екшн. 
Але в протистоянні
персонажів карате-фільмів ставка робиться не на застосування
вогнепальної зброї, а на рукопашні сутички із застосуванням прийомів).
 Пригодницький фільм – на відміну від екшену, у пригодницьких фільмах
акцент зміщений із грубого насильства на кмітливість персонажів, уміння
перехитрити, обдурити лиходія. 
У пригодницьких фільмах герой повинен
оригінально виплутатися зі складних ситуацій. "Хепі енд" також дуже
ймовірний.
 Детективний фільм – жанр, здобутки якого незмінно містять ілюстрації
злочинних діянь. З цих діянь випливають розслідування й пошук та
обвинувачення винних. Впродовж картини у глядача, як правило, виникає
бажання провести власне розслідування й висунути власну версію злочину.
 Фільм-драма – специфіку жанру становлять сюжетність, конфліктність дії,
достаток діалогів і монологів. Драми зображують в основному приватне
життя людини і його гострий конфлікт із суспільством. При цьому акцент
часто робиться на загальнолюдських протиріччях, втілених у поводженні і
вчинках конкретних героїв фільму.
 Трагедія – напевно театральну трагедію не слід розглядати як окремий
випадок драми, але в кінематографі це в принципі вірно. Основу трагедії
також становить зіткнення особистості зі світом, суспільством, долею,
вираження в боротьбі сильних характерів і страстей. Але трагічна колізія звичайно завершується загибеллю головного героя.
 Історичний фільм – фільми цього жанру реконструюють історичні події, що
реально відбувалися
. Військовий фільм – назва говорить саме за себе. Кінокомедія – до цього жанру відносяться фільми, які ставлять за мету
розсмішити глядача, викликати посмішку, поліпшити настрій.
Мелодрама – добутки цього жанру розкривають духовний і почуттєвий світ
героїв в особливо яскравих емоційних ситуаціях, часто на основі
контрастів: добро і зло, любов і ненависть і т.п..
 Любовна історія – улюблений жанр більшості жінок усього світу. У таких
фільмах найчастіше описується гарна й глибока любов, що не розуміють
навколишні і якій перешкоджають складні обставини.
 Сімейний фільм – дитячі фільми й фільми, призначені для перегляду всією
родиною. Фільми цього жанру найчастіше позбавлені насильства, мають
безліч елементів мелодрами й комедії з немудрим гумором.
 Музичний фільм – мюзикл або оперета, перенесена з театральних
підмостків на кіноекран. Багато пісень, танців, гарні костюми й
декорації. Обов'язково присутні елементи мелодрами й часто "хепі енд".
Трилер (від англ. thrill - трепет) – так називають фільми, що прагнуть
створити у глядача відчуття напруженого переживання, хвилювання. Жанр не
має чітких границь. Часто до трилерів відносять детективно-пригодницькі
фільми, акцент у які зміщений на підготовку до якогось унікального
злочину. До трилерів також часто відносять фільми жахів.
 Катастрофа – фільм, герої якого потрапили в катастрофу і намагаються
врятуватися. Мова може йти як про природну катастрофу (смерч, землетрус,
виверження вулкану і т.п. ) або техногенную катастрофу (катастрофа
літака, наприклад).
  • Які найвідоміші кінокомпанії вам знайомі? Які ви знаєте кінофестивалі та нагороди?
ІV. Етап перевірки засвоєних знань.
Кіновікторина з кадрів фільмів різних жанрів
«Тарас Бульба» - екранізація повісті

«Титанік» - фільм-катастрофа

«Пригоди Шурика» - кінокомедія

«Пірати Карибського моря» - пригоди


«Пригоди Шерлока Холмса» - детектив

«Парк Юрського періоду» - фантастика

«Зоряні війни», «Володар кілець» - фантастика

«Пригоди Електроніка» - пригоди

«Гаррі Поттер» – фентезі-пригоди



















«Іван Васильович змінює професію» - кінокомедія
«Аватар» - наукова фантастика
«Гостя з майбутнього» - дитяча фантастика
«В бій ідуть лише старі» - воєнний фільм
«Сутінки» - фентезі-мелодрама
«Один вдома» - сімейний фільм
«3 мушкетери» - історико-пригодницький роман (екранізація)
«Кавказька полонянка» - кінокомедія
«Штрафбат». «Інтерни» - серіал
«Собаче серце». «12 стільців» – екранізація твору
«Людина з бульвару Капуцинів» - вестерн
«Службовий роман», «Любов і голуби» - лірична комедія
«Воно» - фільм жахів
Слово вчителя: Звичайно, разом із зображенням головним компонентом кінематографу є звук. Мова акторів, музика і шуми – складові звукового кіно.
- Що таке саундтрек? (відповіді учнів)
Музична вікторина з саунтреків відомих фільмів («Бригада», «Щасливі разом», «Татусеві доньки», «Свати», «Вороніни», «Кадетство», «Кавказька полонянка», «Операція И», «Джентльмени вдачі», «Діамантова рука», «Вусатий нянь» і т.д.)
Робота в парах (створення фотоколажу)
Кожна пара отримує картку з зображенням кадрів з фільмів певного жанру. Визначивши жанр кіно, прикріпити на декоративну кінострічку до підписаного жанру (спеціально відведене місце)
V. Презентація творчих робіт учнів (створені кінопроекти – документальний, анімаційний та художній фільми – і постери до них). Нагородження режисерів.
VI. Підсумковий етап. Написання тестової роботи
1. За способом існування кіномистецтво є:
а) просторовим;
б) часовим;
в) просторово-часовим видом мистецтва?
2. Де зявились перші кінострічки?
а) США;
б) Франція;
в) Італія.
3. Музикант, який акомпанував у німому кіно:
а) кобзар;
б) тапер;
в) шансоньє?
4. Вид кіно, зміст якого – біографія видатної людини:
а) документальне;
б) анімаційне;
в) художнє?
5. Фільм, у якому уява переважає над реальністю:
а) мелодрама;
б) вестерн;
в) фантастика?
6. До якого жанру належить фільм жахів?
а) пригоди;
б) фантастика;
в) бойовик.
7. Музичний супровід фільма – це:
а) саундтрек;
б) лейтмотив;
в) акомпанемент?
8. Фільм-катастрофа 1997 року, знятий режисером Джеймсом Кемероном, іякий отримав «Оскара» у 11 номінаціях:
а) «Сутінки»;
б) «Титанік»;
в) «Зоряні війни»?
9. Кінострічка, від якої йде відлік ери кольорового кіно:
а) «Бекі Шарп»;
б) «Віднесені вітром»;
в) «Солярис»?
10. Стоп-кадр – це спец ефект
а) оптичний;
б) механічний;
в) звуковий?
11. Мистецтво створення електронних ляльок –це:
а) мультиекспозиція;
б) хромакей;
в) аніматроніка?
12. Кінопремія Американської академії кінематографічних мистецтв і наук – це:
а) «Ніка»;
б) «Золотий лев»;
в) «Оскар»?
VIІ . Висновково-рефлексійний етап.
«Гарний фільм – промінь світла у темному залі» (Костянтин Кушнер)
«Кіно складається з екрану і крісел, які потрібно заповнити» (Альфред Хічкок)
«У фільмі повинні бути початок, середина і кінець, але необов’язково у цьому порядку. Як і в житті» (Альфред Хічкок)
«У кіно 2 функції: відображати оточуючу реальність і створювати нову» (Зігфрід Кранауер)
«Кіно – це життя, з якого вирізано все нудне» (А.Хічкок)
«Фільм повинен починатись з землетрусу, а потім напруга повинна зростати» (А.Хічкок)
«Хеппі енд – це вчасно зупинений момент життя» (Марина Вербіна)
Які нові знання я сьогодні отримав?
Що зацікавило найбільше?
Що виявилось важким?
Що мене здивувало?
Який фільм захотілось переглянути?


28.02.2018

Творчим й непосидючим! 
Вивчити ТЕМА 22-23
Перегляньте Кінематографічні професії. М'о буде цікаво? Відповідь маєте знати на запитання після теми.


Завдання для повторення - готуйся до підсумкового уроку

Тисни тут

Постмодернізм



Неокласицизм та Примітивізм

Михайло Бойчук
Марія Приймаченко
Ніко Піросмані
Анрі Руссо- примітивізм
Зінаїда Серебрякова
Владислав Городецький

Примітивізм



Фовізм







1 коментар:

Лана Бак сказав...

Відповіді пишемо у коментарях. Будь ласка, не забудьте ставити номер запитання. Успіхів!